*_ ساده و بی ریا _*

*_ ساده و بی ریا _*

بهمن هادی پور هستم مدیر وبلاگ
*_ ساده و بی ریا _*

*_ ساده و بی ریا _*

بهمن هادی پور هستم مدیر وبلاگ

گاهی #بهار بی رخ و بی رنگ می شود

چندیست بی بهانه دلم #تنگ می شود


من با نگاه ، حسرت خود را #گریستم

گاهی دل رئوف تو هم #سنگ می شود


دور از تو در مسیر عبث ، جان ناصبور

بالای دار فاصله آونگ می شود


با یک سراب #بوسه ، دل از شوق می دود

در سنگلاخ حادثه ها لنگ می شود


در چشم تنگ شهر به #آغوش من بیا

بگذر که #نام می رود و ننگ می شود


من با نبرد زنده ام و فنم #عاشقی ست

روزی سر تصاحب تو جنگ می شود


                            #آن-روز-بهترین-غزلم-با-صدای-تو

                             زیباترین-سروده-و-آهنگ-میشود                                                                                                                                                                  



کاش می توانستیم

#طعم-اولین-بوسه-مان-را

جایی ذخیره کنیم

تا هرگاه عمر عشقمان رو به زوال می رفت

مزه مزه اش کنیم

و به یاد بیاوریم چه راه طویلی را

برای #اولین-بوسه سپری کرده ایم

کاش می توانستیم

#طعم-اولین-بوسه-مان

‌#بنیادی_ترین-سلول-های_جهان-را

جایی #ذخیره کنیم                                                                                                                                                                                                                                            

دوست دارم ، تو برایم عشق را معنا کنی 

خواب دنیا را کنارم غرق در رویا کنی


دوست دارم ، دورِ تو پروانه باشم روز و شب

شمعِِ من باشی و در من شعله ها بر پا کنی


دوست دارم ، از خودم تنهای تنها بگذرم

تا تو جایم را بگیری ، در دلم غوغا کنی


دوست دارم ، واژه واژه شاعرِ چشمت شوم

تا نظر پشت نظر ،شعرِ مرا زیبا کنی


دوست دارم ، دل به دریای نگاهت بسپرم

قطره قطره اشک ریزم ، تا مرا دریا کنی


دوست دارم آسمانم ، رنگ چشمانت شود

با نگاهی مرغِ بی بالِ مرا عنقا کنی


دوست دارم ، مثل مجنون از تو افسانه شوم

گم شوم در کوی و برزن ، تا مرا پیدا کنی


دوست دارم ، چشمه باشم ، جاریِ کویت شوم

تا سبو پشت سبو ، لب بر لبم آوا کنی


دوست دارم ، سیمِ چنگ و پرده یِ تارت شوم

با نوازشهای دستت ، بر تنم غوغا کنی


دوست دارم ، عاشقت باشم ... از این ها بیشتر

آنقدر باشم که خود را پیش من لیلا کنی


دوست دارم ، رازِ قلبم را بگویم ، فاش فاش

تا در آغوشت مرا پیش همه افشا کنی


دوست دارم ... دوست دارم ... دوست دارم تا ابد

عاشقانه با همین یک جمله ی من تا کنی                                                                                                                                                                                                                                         

ﺍﮔﻪ ﮐﺴﮯ ﻫﺴـﺖ ﮐﻪ ﺧﯿﻠـﮯ ﺩﻭﺳﺘـﺶ ﺩﺍﺭﮮ

ﺍﮔﻪ ﺍﻃﻤﯿﻨـﺎﻥ ﺩﺍﺭﮮ ﺍﻭﻧـﻢ ﺗــﻮ ﺭﻭ ﺩﻭﺳﺘـﺖ ﺩﺍﺭﻩ ...

ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﺩﺭ ﺁﻏﻮﺷﺶ ﺑﮕﯿﺮ ﻭ ﻫﯿﭻ ﻭﻗــﺖ ﺗﺮﮐـــﺶ ﻧﮑﻦ ، ﺣﺘــــﮯ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ

ﺣﺮﻑ ﺁﺩﻣﻬــــﺎﮮ ﺍﻃﺮﺍﻓــــﺖ ...

ﺍﯾــــﻦ ﺟﻬﺎﻥ ﭘﺮ ﺍﺳﺖ ﺍﺯ ﺁﺩﻣﻬﺎﯾﮯ ﮐــﻪ ﭼﺸـﻢ ﺩﯾـﺪﻥ ﻋﺸـﻖ ﺭﻭ

ﻧــﺪﺍﺭﻥ ...                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                

میگی مهم نیست

اما وقتی اسمشو میشنوی داغ دلت تازه میشه

میگی مهم نیس

اما وقتی بهش فکر میکنی اشک تو چشمات حلقه میزنه

میگی مهم نیس اما میدونی چقد دوسش داری

پس نگو مهم نیست......مهمه اما نیست......                                                                                                                                                                              

پیچیده تر از بند  نگاهت تله اى نیست

بگذار که  صید تو شوم،مسئله اى نیست


وقتى دلمان ساکن یک منزل نور است

انگار میان من و تو فاصله اى نیست


شیرینى تکرار تو در قالب یک ذکر

در هیچ نماز سحر و نافله اى نیست


یک تیر رها شد به گلوى غزل من

خون مى چکد از شعر، ولى حرمله اى نیست


موى تو به زنجیر کشید عاقبتم را

نه ؛قدرت گیسوى تو در سلسله اى نیست


حکمى که نگاهت به تمناى دلم داد

حق بود گمانم! تو بخواهى، گله اى        


لرزى که به اندام من انداخت  نگاهت

در قدرت تخریب گرِ زلزله اى نیست


هر روز تو را از همه مى پرسم و افسوس

در پاسخ آشفتگى من بله-اى نیست                                                                                                                                                                                                                                                                                                           

وسیع باش


دلتنگ که شدی منتظر نباش کسی دل گرفته ات را باز کند

بلند شو و قدمی بردار دل کسی را شاد کن دلت خود به خود باز میشود


قوی باش


و پیش از آنکه کسی را دوست داشته باشی خودت را دوست داشته باش تا همچنان باشی در لحظه هایی که کسی برای تو نیست


صبور باش


زمان خیلی چیزها را حل خواهد کرد

گاهی مسأله هایی به ظاهر بزرگ و پیچیده توانایی و هوش زیادی نمی خواهد

کمی زمان می خواهد تا آرام تر شوی و مسأله را کوچکتر و ساده تر ببینی


عاشق باش


برای آنکه دوستش داری دعا کن بدون آنکه دلیلی برای دوست داشتنت بیابی

ببین چه احساس رضایتی پیدا خواهی کرد.....                                                                                                                                                                                                                                                                                                             

مگر ﻣﯿﺸﻮﺩ ﺑﺮﺍﯼ ﺗﺨﺮﯾﺐ ﺭﻭﺡ ﻭ ﻗﻠﺐ ﻭ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﻭ ﺩﻧﯿﺎﯼ ﯾﮏ ﺍﻧﺴﺎﻥ، ﺗﻨﻬﺎ ﯾﮏ کلمه  ﺑﮕﻮﯾﯿﻢ :

"ببخشید"!؟


ﻣﮕﺮ ﻣﯿﺸﻮﺩ ﻋﻤﺮﯼ ﺭﺍ ﻫﺪﺭ ﺩﺍﺩ ﻭ ﺧﻮﺷﺒﺨﺘﯽ ﺭﺍ ﮔﺮﻓﺖ ﻭ ﺑﺎﺯﻫﻢ ﮔﻔﺖ:

" ﺟﺒﺮﺍﻥ ﻣﯿﮑﻨﻢ "؟!


مگر ﻣﯿﺸﻮﺩ ﻏﺮﻭﺭ ﮐﺴﯽ ﺭﺍ ﺟﻠﻮﯼ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﺧﺮﺩ ﮐﺮﺩ ﻭ ﺑﺎ ﯾﮏ ﮐﻠﻤﻪ ی " ﺑﺒﺨﺸﯿﺪ " ﻏﺮﻭﺭ له ﺷﺪﻩ ﺍﺵ ﺭﺍ ﭘﯿﻮﻧﺪ ﺑﺰﻧﯽ !!؟


مگر ﻣﯿﺸﻮﺩ ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ ﮐﺴﯽ ﺯﻭﺩ ﻗﻀﺎﻭﺕ ﮐﺮﺩ ﺍﻣﺎ ﻭﻗﺘﯽ ﻣﺘﻮﺟﻪ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺧﻮﺩ ﻣﯿﺸﻮﯼ ﺑﮕﻮﺋﯽ " ﺑﺒﺨﺸﯿﺪ "؟!


با ﮔﻔﺘﻦ ﺑﺒﺨﺸﯿﺪ : ﭼﻪ ﭼﯿﺰ ﺭﺍ ﻣﯿﺸﻮﺩ ﺟﺒﺮﺍﻥ ﮐﺮﺩ؟!

چه ﭼﯿﺰﯼ ﺭﺍ ﻣﯿﺸﻮﺩ ﺑﺨﺸﯿﺪ؟!


گاهی ﭼﯿﺰﯼ ﺑﺮﺍﯼ ﺟﺒﺮﺍﻥ ﻧﯿﺴﺖ ...!!


کاری ﮐﻪ ﺑﺘﻮﺍﻧﺪ ﺍﻧﺪﮐﯽ ﻣﺮﻫﻢ ﺩﺭﺩ ﺑﺎﺷﺪ، نیست..!!


گذﺷﺖ ﻫﻢ ﺟﺎﯾﯽ ﻧﺪﺍﺭﺩ ...!


ﻭﻗﺘﯽ ﺁﮔﺎﻫﺎﻧﻪ ﻣﯿﺪﺍﻧﯿﻢ ﺩﺳﺖ ﺑﻪ ﮐﺸﺘﺎﺭ ﻫﻮﯾﺖ ﻭ

ﺷﺨﺼﯿﺖ ﮐﺴﯽ ﻣﯿﺰﻧﯿﻢ !

انتظار ﺑﺨﺸﺶ ﻫﻢ ﻧﺎﺑﺠﺎﺳﺖ ...!


شخصیت ﮐﺴﯽ ﺭﺍ ﮐﻪ ﺑﺎ ﮔﻔﺘﻦ ﺗﻮﻫﯿﻦ ﺑﻪ ﺁﺷﻮﺏ ﮐﺸﯿﺪﯼ !

ﺑﺎ ﮔﻔﺘﻦ ﺑﺒﺨﺸﯿﺪ ﺁﺭﺍﻡ نمی ﺷﻮﺩ ...!



"آدمها را بفهمید!


"دل"

آلزایمر نمیگیرد ..                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    

خداوندا تنها درخواست من از تو این است

روزی که به اغوش تو باز میگردم

اگر جهنم از ان من شد که میسوزم

با جان و دل چرا که حکم منی که دلت را شکستم

و بر تو پشت کردم همین است

اما

اگر بهشتت از ان من شد

هر چقدرهم زیبا انرا به من هدیه مکن

بهشت من تنها یک چیز است

در ان دنیا

باز عشقم را میخواهم

مرا در وجودش بدم تا جای نفسهایش باشم

میخواهم در وجودش بمانم

تا دوری و دلتنگی هایی که از او در دنیایت مرا ازار داد

برای همیشه مرا تسکین دهد

و بدانم از او جدایی ناپذیرم

این ان بهشتی است که من در رویاهایم دارم                                                                                                                                             

قصه با طعم دهان تو شنیدن دارد


خواب،در بستر چشمان تو دیدن دارد


وقتی از شوق به موهای تو افتاده نسیم


دست در دست تو هر کوچه دویدن دارد


تاک، ازبوی تَنَت مست، به خود می پیچد


سیب در دامنت احساس رسیدن دارد


بیخ گوش تو دلاویزترین باغ خداست


طعم گیلاس از این فاصله چیدن دارد


کودکی چشم به در دوخته ام...تنگ غروب


دل من شوقِ در آغوش پریدن دارد


"بوسه" سربسته ترین حرف خدا با لب توست


از لب سرخ تو این قصه شنیدن دارد...                                                                                                                                                                                                         

پیش از آنکه آخرین نفس را برآرم

پیش از آنکه پرده فرو افتد

پیش از پژمردن آخرین گل

برآنم که زندگی کنم

برآنم که عشق بورزم                                                                                                                                                                                                                                                                                             برآنم که باشم .                                                                                                                                                   

*خنده کن*                                                                            "که خدا لبخند بنده اش را دوست دارد"  "این عین شکرگزاریست"  "شاد باش"  "که او شادی ات را میخواهد"  "این همان عشق است" "عشق به هستی" "عشق به زندگی"  "عشق به خدا"              "ساحل دلت را به خدا بسپار"                                                    "خودش قشنگ ترین قایق را برایت می فرستد"                                                                                    

" تکه ای یخ عاشق خورشید شد"   "گفت: ای خورشید من بر من بتاب"     "بی تو از سرمای خود یخ میزنم" "میخورم در خود همیشه پیچ و تاب"          "با نگاه گرم و زیبایت بیا "  "روزهایم را کمی شاداب کن"                            " بوسه های نرم و گرمت را فقط "  "بر سر و بر روی من پرتاب کن"         "گفت خورشید: ای یخ زیبای من"   "عمر تو اینگونه پر پر میشود"           "دوستی با من برایت خوب نیست"  "عمر کوتاه تو کمتر میشود"                    " صحبت خورشید یخ را آب کرد" "بیشتر آشفته و بی تاب کرد"                 "نور خورشید و هوای گرم نه."          "تکه یخ را گرمی *عشق* آب کرد ."