*_ ساده و بی ریا _*

*_ ساده و بی ریا _*

بهمن هادی پور هستم مدیر وبلاگ
*_ ساده و بی ریا _*

*_ ساده و بی ریا _*

بهمن هادی پور هستم مدیر وبلاگ

تو را می خواهم 

برای پنجاه سالگی

شصت سالگی

هفتاد سالگی

تو را می خواهم 

برای خانه ای که تنهاییم

تو را می خواهم برای چای عصرانه


تلفن هایی که می زنند

و جواب نمی دهیم

تو را می خواهم برای تنهایی

تو را می خواهم وقتی باران است

برای راهپیمایی آهسته ی دوتایی

نیمکت های سراسر پارک های شهر

برای پنجره ی بسته

و وقتی سرما بیداد می کند


تو را می خواهم

برای پرسه زدن های شب عید

نشان کردن یک جفت ماهی قرمز

تو را می خواهم

برای صبح

برای ظهر

برای شب

برای همه ی عمر     

نظرات 8 + ارسال نظر
bahi دوشنبه 24 اسفند 1394 ساعت 16:17 http://bahigt7.blogfa.com/

آرام باش …
و بی هیچ عجله ای ،
از سفر زندگی خود ، هم اکنون لذت ببر …
و برای کسانی که در زندگیت هستند ، وقت بگذار ،
چراکه آنها همیشه حضور نخواهند داشت … !

هستی جمعه 14 اسفند 1394 ساعت 20:05 http://hastinamvar.blogfa.com

وای باران، باران،

شیشه ی پنجره را باران شست

از دل من اما چه کسی نقش تورا خواهد شست؟

آسمان سربی رنگ،

من درون قفس سرد اتاقم دلتنگ

می پرد مرغ نگاهم تا دور،

وای، باران، باران،

پر مرغان نگاهم را شست

خواب، رویای فراموشیهاست

خواب را دریابم،

که در آن دولت خاموشیهاست.

من شکوفایی گلهای امیدم را در رویاها می بینم،

و ندایی که به من میگوید

گرچه شب تاریک است

دل قوی دار، سحر نزدیک است

...

هستی جمعه 14 اسفند 1394 ساعت 20:05 http://hastinamvar.blogfa.com

حقیقت ندارد
زمانی که انسان پیر میشود
از رویاهایش دست میکشد
بلکه انسان زمانی که
از رویاهایش دست میکشد
پیر میشود...
............
سلام بهمن جان.متاسفانه فرصت نمیکنم.در اولین فرصت چشم

سلام مرسی ک سر زدی بالاخره

نیلوفر جمعه 14 اسفند 1394 ساعت 16:54 http://nafasi76.blogfa.com

میرم از یادت اما بدون به خدا من یاری ندارم
تنها یه گوشه من دیگه نایی ندارم، نایی ندارم، بمون کنارم

گفتم نمی تونم بی تو بمونم
نوشتم جزء تو از کی بخونم
عشق منو تو باور نکردی
فهمیدم دیگه با من سردی

آروم آروم دل من خسته نشست
آروم آروم دل من از عشق شکست
آروم آروم سکوت مبهم دل من
همراه بغض ترانه هام شکست

آروم آروم دل من خسته نشست
آروم آروم دل من از عشق شکست
آروم آروم سکوت مبهم دل من
همراه بغض ترانه هام شکست

میرم از یادت اما بدون به خدا من یاری ندارم
تنها یه گوشه من دیگه نایی ندارم، نایی ندارم، بمون کنارم
ساده گذشتی هنوزم باورش خدا برام محاله
رفتن اون انگار واسم یه جور خیاله ،یه جور خیاله ،یه جور خیاله

آروم آروم دل من خسته نشست
آروم آروم دل من از عشق شکست
آروم آروم سکوت مبهم دل من
همراه بغض ترانه هام شکست

آروم آروم دل من خسته نشست
آروم آروم دل من از عشق شکست
آروم آروم سکوت مبهم دل من
همراه بغض ترانه هام شکست آروم آروم

M裏 ñαяmïñ جمعه 14 اسفند 1394 ساعت 11:11 http://tanheaimodshod.blogfa.com/

جــای تعجبــ ـــ ندارد کــه گـاهـی ...

نــوشتــه هــایـم غمگیننــد !!

و خــودم غمگیــن تــر از آنهـ ــا

دیگــر حتـ ـی حـوصله جنگیــدن بــا خــاطـراتـ ـم را هــم نـدارم ...

تــوانش را نیــ ـز !!

راستــی !! اگــر همیــن دلخوشـی لعنتـ ـی هــم نبــود ...

دیگــر تنهـ ـایی و خلـوتــ ـــ بــرایــم چــه مفهـومـی داشتــ ــــ ...!!

مرسی ک لطف داری

نیلوفر پنج‌شنبه 13 اسفند 1394 ساعت 10:26 http://nafasi76.blogfa.com

جای من خالی است
جای من در عشق
جای من در لحظه های بی دریغ اولین دیدار
جای من در شوق تابستانی آن چشم
جای من در طعم لبخندی که از دریا سخن می گفت
جای من در گرمی دستی که با خورشید نسبت داشت
جای من خالی است
من کجا گم کرده ام آهنگ باران را!؟
من کجا از مهربانی چشم پوشیدم!؟...
اپمممممممممم

دایانا پنج‌شنبه 13 اسفند 1394 ساعت 07:59 http://dayana990.blogfa.com/

آدم ها آرام آرام پیر نمیشوند
آدم ها در یک لحظه
با یک تلفن...
با یک جمله ...
با یک نگاه...
با یک اتفاق...
با یک نیامدن...
بایک دیر رسیدن...
بایک "باید برویم"
وبایک "تمام کنیم"
پیر میشوند
آدم ها را لحظه ها پیر نمیکنند
آدم ها را آدم ها پیر می کنند...!!

مرسی از کامنت هاتون

دایانا پنج‌شنبه 13 اسفند 1394 ساعت 07:58 http://dayana990.blogfa.com/

حرف دلــــــــــه خودمه پس گــــــــــوش کــــــــــن!!!⇩⇩↯⇩ مــــــــــن خیــــــــــلی تغییرکردم خیــــــــــلی.... دیگہ واســــــــــہ نبودن کسی گریــــــــــہ نمیکنــــــــــم! دیگہ به عشق دیدن کسی بیرون نمیــــــــــرم! دیگہ خندیدن بلدنیستم فقط اروم میشینم یه گوشه ونــــــــــگاه میکنم! دیگہ شوخی نمیکنم دیگہ دنبال متن عاشقانہ نیستم دیگہ انلاین بودن کسی روچک نمیکنم! دیگہ نگران کسی نمیشم! دیگه منتظر پی ام نیستم! بــــــــــدنشدم نــــــــــہ فقط خســــــــــتم .... مــــــــــرگ احســــــــــاســـــــــم مبــــــــــارڪ.... تو باعثش بودی ،نمیبخشمت....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد