*_ ساده و بی ریا _*

*_ ساده و بی ریا _*

بهمن هادی پور هستم مدیر وبلاگ
*_ ساده و بی ریا _*

*_ ساده و بی ریا _*

بهمن هادی پور هستم مدیر وبلاگ

چه فرقی می کند

من عاشق تو باشم یا

تو عاشق من !؟

چه فرقی می کند 

رنگین کمان ...

از کدام سمت آسمان آغاز می شود ؟! 

مهم بودنه توست.....                                                                                                                       



سلام  به همه دوستان خوشحال میشم  به فروشگاه درسی و مطالب اموزشی و کتب درسی وانواع پاوپوینت های دیگر رشته ها و کاربردی و پزشکی و اقتصادی و ورزشی و اجتماعی وسیاسی و فناوری و .... من سر بزنید و خرید کنید  در کمترین زمان بهترین  خرید را داشته باشید                   http://5130.zepo.ir/                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             " امیدوارم از خریدتون راضی باشید و بدردتون بخوره محصولاتم  فداتووووون"                                                                    

مادر تمام زندگیش 

سجاده ایست گسترده

در آستان وحشت دوزخ 

مادر همیشه در ته هر چیزی 

دنبال جای پای معصیتی  میگردد

و فکر میکند که باغچه را کفر یک گیاه 

آلوده کرده است . 

مادر تمام روز دعا میخواند 

مادر گناهکار طبیعیست

و فوت میکند به تمام گلها

و فوت میکند به تمام ماهیها 

و فوت میکند به خودش 

مادر در انتظار ظهور است 

و بخششی که نازل خواهد شد ... 


تقدیم به مقام مادرای سرزمینم                                                                                                                                                                                                       

زمانه بدی ست
دیگر دل به دل رحم نمی کند
آدم ها از هم خسته می شوند، دوستی ها ساده !
دردها زیاد و درمان ها کم اند
آدم ها حتی دل خود را گول می زنند
گوش ها روی تمام صداها بسته...
گذشته ، خاطره  یادها، همه برباد فراموشی می روند
ساده بگویم...
دلم گرفته است
دلم از بودن ها ، نبودن ها ، دلم از رفتن ها گرفته است
از دلم هم دلگیرم!!
که چرا زود دل می بندد، زود می شکند؟!
هر صدایی تلخ است و هر سکوتی سنگین
خسته شدن مگر شاخ و دم دارد؟؟؟
خسته ام...
از آمدن ها،ماندن ها، بودن ها، از رفتن ها
کاش!...
کاش فعل رفتن حذف می شد از تمام دلتنگیهایم
اما من فقط می نویسم
دل من حرف ها دارد نا گفتنی...




چه خوش خیال است...

فاصله را میگویم

به خیالش،

تو را از من دور کرده؛

نمیداند،

جای تو امن است...

   

                                                                                                                                        نوروزتان مبارک                                                                                                                                                                 سال خوبی براتون آرزومندم                                                                                                                                                  لبتون خندون و دلتون بی غم و روزهاتون کوک