*_ ساده و بی ریا _*

*_ ساده و بی ریا _*

بهمن هادی پور هستم مدیر وبلاگ
*_ ساده و بی ریا _*

*_ ساده و بی ریا _*

بهمن هادی پور هستم مدیر وبلاگ

حسادت می کنم آری ،


حسادت زاده ی عشق است.


به مژگان سیاه تو


حسادت می کنم گاهی


که عمری می نشیند خوش


کنار ساحل چشمت


کنار آبی روشن


کنار چشم زیبایت


که خود دریای شیرینی است


حسادت می کنم آری


حسادت کار دل باشد


که حتی من به آن سایه


که هر جا همرهت باشد                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             

نظرات 18 + ارسال نظر
bahar777999 شنبه 28 آذر 1394 ساعت 15:20 http://bahar777999.mihanblog.com/

لایک...

خسته نباشید ....

نیلوفر شنبه 28 آذر 1394 ساعت 13:09 http://nafasi76.blogfa.com

به زمین میزند قلم مویش را

خاطراتت را شستشو میدهد

بگذار پاییز را در چشم های تو بریزد

تا نگاهت

در آغوش بگیرد تنهاییم را

گیتی رسائی جمعه 27 آذر 1394 ساعت 22:03 http://gitoly.blogfa.com

سلام به آقا بهمن . من خوشحال شدم وقتی کامنتتو دیدم چون احساس کردم حتما موفق شدی و سرت فارغ شده که اومدی به دیدن مادر . امیدوارم نتیجه ی زحماتت را همانطور که انتظار داری ببینی . در اینصورت بسیار خوشحال خواهم شد.

شوری ست که من با کرَم ِ عشق بسازم
ویـــــرانه ی دل در حرم ِ عشق بسازم

عادت شده دل بستن و بشکستن و تکرار
وقت ست کمـــــی با صنم ِ عشق بسازم

شاهین ِ خیالم به بلندای هوس نیست
از اوج به پــــای قدم ِ عشق بسازم

آن شاه نشین ِ شب ِ طولانیِ غم را
مستانه ، کنار ِ حشم ِ عشق بسازم

شب رخنه کنم، پرتو ِ مهتاب ببینم
روزم بـــه غم ِ متهم ِ عشق بسازم

سوداگری و همهمه ی طعنه نمایان
یک ســو فکنم با قلم ِ عشق بسازم

پـــایان ِ پشیمانی ِ پندار ِ پریشان
همسوی سفرهای غم ِ عشق بسازم

"دلشید" نیاورسخن ازجاذبه ی وصل
خاموش که دل را به نم ِ عشق بسازم

ممنون از محبتت

نفس جمعه 27 آذر 1394 ساعت 12:10 http://nafasi76.blogfa.com

گل من ، پرنده ای باش و به باغ باد بگذر.
مه من ، شکوفه ای باش و به دشت آب بنشین.
گل باغ آشنایی ، گل من ، کجا شکفتی
که نه سرو می شناسد
نه چمن سراغ دارد؟
نه کبوتری که پیغام تو آورد به بامی
نه به دست مست بادی خط آبی پیامی.
نه بنفشه یی،
نه جویی
نه نسیم گفت و گویی
نه کبوتران پیغام
نه باغ های روشن!
گل من ، میان گلهای کدام دشت خفتی؟
به کدام راه خواندی
به کدام راه رفتی؟
گل من
تو راز ما را به کدام دیو گفتی؟
که بریده ریشه مهر، شکسته شیشه ی دل.
منم این گیاه تنها
به گلی امید بسته.
همه شاخه ها شکسته.
به امیدها نشستیم و به یادها شکفتیم.
در آن سیاه منزل،
به هزار وعده ماندیم
به یک فریب خفتیم...


محمود مشرف تهرانی ( م.آزاد )

مرسی ک سر زدی

هستی چهارشنبه 25 آذر 1394 ساعت 23:17 http://hastinamvar.blogfa.com

مثل موسیقی آرامى که خوابت مى کند
عشق مى ٱید به آسانى خرابت مى کند.

هر چه مى گویى که بگذر دورى از او بهتر است
فال حافظ باز با شعرى مجابت مى کند.

مى شکستى کاش با حرفى سکوتم را که گاه
خواهش یک شیشه را سنگى اجابت مى کند.

خمره خمره دردها را مى گذارم زیر خاک
دل نترس این خمره ها روزى شرابت مى کند.

زندگى بى عشق یا مردن به جرم عاشقى
قبر گاهى در دل تاریخ قابت مى کند
.............
موفق باشی بهمن جان در امتحاناتت

ممنون ازت لطف داری شما

Nafas چهارشنبه 25 آذر 1394 ساعت 12:33 http://ghalb1394.mihanblog.com/

برایت رویاهایی آرزو می‏کنم تمام نشدنی
و آرزوهایی پرشور
که از میانشان چندتایی برآورده شود
برایت آرزو می‏کنم که دوست داشته باشی
آنچه را که باید دوست بداری
و فراموش کنی
آنچه را که باید فراموش کنی
برایت شوق آرزو می‏کنم . آرامش آرزو می‏کنم
برایت آرزو می‏کنم که با آواز پرندگان بیدار شوی
و با خنده‏ ی کودکان
برایت آرزو می‏کنم دوام بیاوری
در رکود، بی ‏تفاوتی و ناپاکی روزگار
بخصوص برایت آرزو می‏کنم که خودت باشی

گیتی رسای چهارشنبه 25 آذر 1394 ساعت 12:32 http://gitoly.blogfa.com

آقا بهمن از شما تلاش از ما دعا .

امیدوارم اولین کامنتت بعد از امتحاتات رضایتت باش .

دست علی پشت و پناهتان.

خدا به همراهت

مرسی خوش کلام ممنونم

Nafas چهارشنبه 25 آذر 1394 ساعت 12:32 http://ghalb1394.mihanblog.com/

می خواهمت،می دانی اما باورت نیست
فکری به جز نامهربانی در سرت نیست
دیگر شدی هر چند ، اما من همانم
آری همان شوری که در سر دیگرت نیست
من دوستت دارم تمام حرفم این است
حرفی که عمری گفتم اما باورت نیست
من آسمانی بی کران ، روحی بلندم
باور کن این کوتاهی از بال وپرت نیست
ای کاش درآغاز با من گفته بودی
وقتی توان آمدن تا آخرت … نیست

Nafas چهارشنبه 25 آذر 1394 ساعت 12:31 http://ghalb1394.mihanblog.com/

ا تو با منی زمانه با من است
بخت و کام جاودانه با من است
تو بهار دلکشی و من چو باغ
شور و شوق صد جوانه با من است
یاد دلنشینت ای امید جان
هر کجا روم روانه با من است
ناز نوشخند صبح اگر توراست
شور گریه ی شبانه با من است
برگ عیش و جام و چنگ اگرچه نیست
رقص و مستی و ترانه با من است
گفتمش مراد من به خنده گفت
لابه از تو و بهانه با من است
گفتمش من آن سمند سرکشم
خنده زد که تازیانه با من است
هر کسش گرفته دامن نیاز
ناز چشمش این میانه با من است
خواب نازت ای پری ز سر پرید
شب خوشت که شب فسانه با من است

Nafas چهارشنبه 25 آذر 1394 ساعت 12:31 http://ghalb1394.mihanblog.com/

چشم گریان تو نازم ، حال دیگرگون ببین

گریه ی لیلی کنار بستر مجنون ببین

بر نتابید این دل نازک غم هجران دوست

یارب این صبر کم و آن محنت افزون ببین

مانده ام با آب چشم و آتش دل ، ساقیا

چاره ی کار مرا در آب آتشگون ببین

رشکت آمد ناز و نوش گل در آغوش بهار

ای گشوده دست یغمای خزان ، اکنون ببین

سایه دیگر کار چشم و دل گذشت از اشک و آه

تیغ هجران است اینجا ، موج موج خون ببین

Nafas چهارشنبه 25 آذر 1394 ساعت 12:30 http://ghalb1394.mihanblog.com/

چشم گریان تو نازم ، حال دیگرگون ببین

گریه ی لیلی کنار بستر مجنون ببین

بر نتابید این دل نازک غم هجران دوست

یارب این صبر کم و آن محنت افزون ببین

مانده ام با آب چشم و آتش دل ، ساقیا

چاره ی کار مرا در آب آتشگون ببین

رشکت آمد ناز و نوش گل در آغوش بهار

ای گشوده دست یغمای خزان ، اکنون ببین

سایه دیگر کار چشم و دل گذشت از اشک و آه

تیغ هجران است اینجا ، موج موج خون ببین

Nafas چهارشنبه 25 آذر 1394 ساعت 12:30 http://ghalb1394.mihanblog.com/

پشــت این بغــض سنــگین..

بیــدی نشـــسته بــود

کــه خیــال میـــــــــــکرد با ایــن بــاد هــا نمـــی لرزد…

مرسی بابت کامنتهای زیبا تون

ساز گریه را کوک کن

و بنواز این ترانه ی جاری در تک تک لحظات زندگی ات را

تو زاده ی اشکی

چونان که تا متولد شدی اولین زمزمه ی عاشقانه ی زندگی ات شد

و خواهی مُرد

حال آنکه تو را با چشمانی بارانی بدرقه خواهند نمود

سلام بهمن جان ... خواهش میکنم عزیز ... امیدوارم همیشه و در همه حال موفق و پیروز باشی [گل][لبخند]

ممنون مرسی لطف داری شما

در عشق باید


درد دوری کشید


غم یار خورد


ترس رقیب داشت


و زیر بار این همه له شد،


خوشه ی دست نخورده ی انگور زیباست


اما مست نمی کند... !

مژگان عباسلو

لیلی سه‌شنبه 24 آذر 1394 ساعت 20:18 http://lovelyrain91.mihanblog.com

ﯾﮏ ﻓﺮﺻﺖ ﺭﺍ ﺍﮔﺮ ﺑﮕﺬﺍﺭﯼ ﮐﻪ ﺑﮕﺬﺭﺩ
ﺍﯾﻦ ﺯﻣﺎﻥ
ﻣﯿﺸﻮﺩ ﺁﻥ ﺯﻣﺎﻥ
ﻣﯿﺸﻮﺩ ﺑﺴﺎﻥ ﭼﺎﯼ ﯾﺦ ﮐﺮﺩﻩ ﯼ ﺭﻭﯼ ﻣﯿﺰ
ﮐﻪ ﺑﺎ ﻋﺸﻖ
ﺩﻡ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩﯼ ﻭ ﯾﺎﺩﺕ ﺭﻓﺘﻪ
ﻭ ﺣﺎﻻ ﺑﺎ ﻫﯿﭻ ﻗﻨﺪ ﻭ ﺷﮑﻼﺗﯽ
ﺑﻪ ﻣﺬﺍﻕ ﻫﯿﭻ ﻃﺒﻌﯽ ﺧﻮﺵ ﻧﻤﯽ ﺁﯾﺪ
ﺧﻮﺭﺩﻩ ﻧﻤﯿﺸﻮﺩ ﮐﻪ ﻧﻤﯽ ﺷﻮﺩ
ﻓﺮﺻﺖ ﺭﺍ ﮐﻪ ﺑﮕﺬﺍﺭﯼ ﺑﮕﺬﺭﺩ
ﻣﯿﺸﻮﺩ ﻣﺜﻞ ﺁﺏِ ﺗﻨﮓِ ﻣﺎﻫﯽ
ﮐﻪ ﺑﻪ ﻭﻗﺘﺶ ﻋﻮﺽ ﻧﺸﻮﺩ
ﺁﻧﻮﻗﺖ ﺩﯾﮕﺮ ﺁﻥ ﻣﺎﻫﯽ ﻫﻢ، ﻣﺎﻫﯽ ﻧﻤﯽ ﺷﻮﺩ
ﻗﺪﺭ ﻟﺤﻈﺎﺕ ﺭﺍ ﺑﺪﺍﻧﻴﻢ
ﺯﻧﺪﮔﻲ _ﻣﻨﺘﻈﺮ _ ﻫﻴﭻﻛﺲ _ نمی ماند ..


موفق باشید ...

ممنونم

نیلوفر سه‌شنبه 24 آذر 1394 ساعت 20:13 http://nafasi76.blogfa.com

ﻟﺤﻈﻪای ﺑﺎ ﻣﻦ ﺑﺎش، ﺗﺎ از آن ﻟﺤﻈﻪ ﺑﺮوﻳﻢ ﺗﺎ ﮔﻞ

‫ﻛـﻪ ﺑـﺒـﻨـﺪم از ﻧـﮕـﺎه ﺗـﻮ ﺑـﻪ ﻫـﺮ ﺳـﺘـﺎره ﭘـﻞ

‫ﻟﺤﻈﻪای ﺑﺎ ﻣﻦ ﺑﺎش، ﺗﺎ ﻛﻪ از ﺗﻮ ﻧﻔﺴﻲ ﺗﺎزه ﻛﻨﻢ

‫ﺗـﺎ از آن ﻟـﺤـﻈـﻪی ﺑـﺎ ﺗـﻮ، ﺳـﻔـﺮ آﻏـﺎز ﻛـﻨﻢ



‫ﺳـﻔﺮی ﺗﺎ ﺗﻪ ﺑـﻴﺸﻪﻫﺎی ﺳﺮ ﺳﺒﺰ ﺧﻴﺎل

‫ﺗﺎ ﺑﻪ دروازهﻫﺎی ﺷﻬﺮ آرزوﻫﺎی ﻣﺤﺎل

‫ﺳﻔﺮی در ﺧﻢ و ﭘﻴﭻ ﮔﺬر ﺳﺘﺎرهﻫﺎ

‫از ﻣﻴﻮن دﺷﺖ ﭘﺮ ﺧﺎﻃﺮهی ﺗﺮاﻧﻪﻫﺎ

‫ﻟﺤﻈﻪای ﺑﺎ ﻣﻦ ﺑﺎش

‫ﻟﺤﻈﻪای ﺑﺎ ﻣﻦ ﺑﺎش

هانیه سه‌شنبه 24 آذر 1394 ساعت 19:39 http://sedayepayekhaterat.persianblog.ir

سلام داداش بهمن خوبی؟امیدوارم تو امتحاناتت موفق باشی و همشو خوب بدی.منم از 19 دی امتحانام شروع میشن.از الان دارم میخونم

مرسی تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد