*_ ساده و بی ریا _*

*_ ساده و بی ریا _*

بهمن هادی پور هستم مدیر وبلاگ
*_ ساده و بی ریا _*

*_ ساده و بی ریا _*

بهمن هادی پور هستم مدیر وبلاگ

*بی قرارم * "بی قرار یک لحظه ماندنت "  "داشتنت"                  "بی قرار گرمی دستانت " " یک نگاه عاشقانه ات" " لمس لبهایت"    " بی قرار تکیه بر شانه هایت" "بی قرار آن لحظه که صدایم میکنی" "و من با جانم  تمام  جانم یکباره  تقدیمت میکنم" *بی قرارم *                   " بی قرار توام که خیانت هم  دیگر از آن من نیست  "                                    

نظرات 2 + ارسال نظر
E جمعه 12 تیر 1394 ساعت 15:31

Like

بهاره یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 12:57 http://pakieeshgh-74.blogfa.com/

بعضی وقتا مجبوری ...

تو فضای بغضت بخندی ...

دلت بگیره ولی دلگیری نکنی ...

شاکی بشی ولی شکایت نکنی ...

گریه کنی اما نذاری اشکات پیدا شن ...

خیلی ها دلتو بشکنن و تو فقط "سکوت" کنی ...!!!

ممنون از حضورت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد